Jag älskar dig.

7 Månader & 2 dagar, så länge har mitt liv haft en riktig betydelse. Så länge har jag fått känna riktig kärlek. Jag älskar dig så obeskrivligt Elias, jag struntar blankt i hur andra ser ner på mig för jag vet att jag kommer att vara en 10000000 gånger bättre förälder än vad dom någonsin kunnat drömma om ! Jag kommer att kunna ge dig allt du behöver i livet och mycket mer. Och jag kommer att älska dig för resten av mitt liv.

Nu blir det att kolla på det nya träningsprogrammet som går på 3:an och sen blir det sängen för min del. Morsan är inge vidare sällskap idag, hon bara pillar på sin nya touch-telefon. Ska sno den av na ja och byta ut den mot min, tror inte hon märker någon skillnad. En tegelsten mot en flashig touch. Inte så stor skillnad. Haha !

Ha en sjukt bra kväll alihopa ( bortsett från alla ni haters som existerat där ute )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0