Mätt & Belåten.

Är hemma och har lagt Elias för en liten stund sen.
Resten av the family är hos mormor men dom kommer hit efter att dom ätit klart. Jag vill inte bryta Elias rutiner i onödan så jag gick hem tidigare istället. Han har sovit snart 1 timma min lilla fis.

Måste bara berätta att Just Dance 2 fan är det roligaste spelet ever.
Har dansat hur mycket som helst idag och det är så sjukt roligt, så många olika dansstilar ( om vissa ens kan kallas för det haha ). Nej men jag tycker att alla som hae WII borde köpa det. Jag rekomenderar det iaf! Har suttit och tryckt i mig lite kyckling och vitlöksbröd nu, men det är min onyttiga dag idag och lite imorgon så det gör ingenting! Gott som fan var det iaf. Tack mormor !

Men nu ska jag ställa mig och diska så jag har det gjort innan familjen kommer. Ha en bra kväll för det ska verkligen jag ha. För nu är min älskade far här ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0