Post.

Elias ligger nu och sover, lillskiten var verkligen supertrött!
Jag själv sitter och väntar på posten samtidigt som jag hoppas att mitt spel kommer idag. Gick in på postens hemsida och kollade upp kolli-nr och då stod det att jag skulle ha paketet senast den 28 och det är ju idag. Så jag hoppas att dom mupparna inte förstör det för mig. Då blir jag arg.

Funderar också på hur jag ska möblera om mitt rum.
Det är så sjukt svårt och få det precis som man vill efterssom vi har så mycket saker och möbler i vårat sovrum. Jag vill ha det så att det finns åtminstonde en relativt stor yta. Får se hur slutresultatet blir. (om jag ens orkar haha). Nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag kollar på DH. Loove it! Så jäkla kul med alla intriger. Påminner mig om en liten norrländsk byhåla!

Jaja, nu ska jag ta mig en cigarett och sen så ska jag nog lägga mig och vila en stund jag med. Fick inte så många timmar inatt haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0