Sluta röka?

God morgon, Elias och jag sov till klockan 9 idag så nu är man relativt pigg må ja säga. Han ligger och sover nu med, somnade på en gång så han var nog supertrött.
Idag blir det bara en lugn hemma kväll för våran del, och tv-spel för mig när Elias har lagt sig för natten självklart!

Sitter och funderar på om jag verkligen ska försöka sluta röka, det låter så enkelt när man säger det. Men när alla humör-svängningar, all lättirritation och allt annat kommer så är det inte så kul. Är orolig att jag ska bli en dålig mamma pga av att jag ska sluta röka, det är dom små pinnarna som ger mig det lugn jag behöver. Det är verkligen en match att sluta röka, att bli av med själva  vanan blir nog jobbigast. Men jag få se hur det blir, jag vill ju inte röka men jag behöver det..


Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Jag förstår hur du känner, det är vanan som är jobbigast. Jag rökte innan jag fick reda på att jag blev gravid men jag slutade på en gång, var så rädd för missfall osv.. och jag har faktiskt inte tagit ett enda bloss sen dess och det är nu 1 år och 4 månader sen. :)

2011-01-07 @ 12:48:20
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0