Sol.

Trodde fan inte mina ögon när jag vaknade upp vid 10.
Solen är framme idag igen, underbart! Graderna är heller inte över -20 så det blir en långpromenad senare idag också. Nu på förmiddagen har vi bara myst jag och skrutten. Träffade Suzanne en snabbis för hon tyckte att vi skulle ta e cigg tillsammans så det gjorde vi. Sweet! Milo har blivit så himla stor nu också!

Senare idag blir det städa som gäller för min del.
Känner för att möblera om i sovrummet igen också, vet inte hur jag vill ha riktigt än men det brukar lösa sig efter ett tag haha! Sen ska jag ta mig till miljöstugan också och kasta massa papper till pappersinsamlingen. Bäst att göra det innan det blir allt för mycket för då orkar man inte ta allt på en gång utan gå flera rundor vilket är jätte störande då just våran miljöstuga ligger längst bort. Pfft.

Men men, nu ska jag ta och diska och sen ska jag klippa Elias hår.
Han är så sjukt långhårig nu och det hänger ner i ögonen på honom nu så då är det kanske dags att dra fram sax och maskin. Sen tycker jag att killar ska ha kort hår också, iaf på sidorna, en mohawk kan dom ju alltid ha. För det är ju så jäkla charmigt! Så, nu vet ni hur min dag ser ut iaf. Jätte intressant, en typisk mamma/hemma dag.
Städa, diska tvätta och plocka ;)


Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Åh, var har du köpt de där gips grejerna? :)

2011-01-27 @ 14:57:13
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0