Sooooooooooool !

Idag var det den bästa dagen att vakna upp till, solen i ögonen ! UNDERBART !
Jag tror att det är 3:e gången den här vintern som det är så här fint väder. Det har verkligen varit en skitvinter! Deprimernade och grå helt enkelt.

Igår så hade vi en spelkväll här hemma och det var verkligen sjukt roligt!
Vi spelade ett spel som hette absolut överens och så kort självklart och det vart en kväll fylld av skrattsalvor kan jag lova. Det vart tacos till mat och så hade jag bakat en kladdkaka till efterrätt med grädde till självklart. Uppskattat var det, mest av mig själv skulle jag tro haha.

Just nu är det skidskytte här hemma och jag tror att jag spyr...
Finns inget som är mer tråkigt än att kolla på allt som har med skidor och göra. Det är bara för nördar, fotboll och ishockey det är grejer de! Men efter det ska jag dra med morsan på en promenad. Man får passa på när det är så här soligt och fint, håller säkert bara i sig idag. Är nog lika grått och fult imorgon när man vaknar.

Nu ska jag ta och sätta mig med min lilla fis som tränar på att ta sig framåt.
Han har lärt sig att han ska flytta händerna men han blir så vinglig och faller ner igen. Men det tar sig. Han är så duktig min älskling! Men men, hoppas alla får en fin, solig och allmänt bra dag !

 
Utseendeutveckling på nästan 6 månader. Jag tycker att det är helt otroligt !
Kärlek.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0