Sötnööt.

Min lilla fis somnade helt ovaggat idag, även fast han har sovit sammanlagt 3,5 timmar på dagen. Känns hur skönt som helst för mamma (mig ofc). Ska skriva ett litet inlägg tänkte jag, sen ska jag diska och duscha. Imorgon kommer mormor över på middag. Jag ska laga så jag hoppas det blir bra. Justja, bakade ju bullar idag och dom vart supergod! Har tryckt i mig ett helt gäng men det är ju bara det enda söta jag ätit på över en vecka nu så det gör ju inte så mycket. Ska minsann tappa alla skit kilon nu. Måste ju vara slimmad till augusti då jag är bjuden på bröllop och man vill ju inte se ut som en stoppad korv i en klänning haha ! Men tack Malin för inbjudan, ska bli supertrevligt !

Nu till något helt annat, jag blir så sjukt äcklad av vissa människor. Speciellt dom som sätter andra före sina egna barn. Då undrar jag verkligen hur fan man är funtad!? Speciellt när man sätter en partner före ens barn. Usch, skulle aldrig göra så ja e, och om man gör så ska man inte ha barn! Det är bara ett egoistiskt val, det är inte barnen som bett om att få bli född utan det är föräldrarnas/förälderns val. Och med det valet kommer det ansvar, man kan inte längre tänka på sig själv. Nej nog om det, hoppas ni kommer på bättre tankar annars så hoppas jag att någon närstående gör det och tar ett ordentligt snack med personerna i fråga.

Nu ska jag ta mig en underbar cigarett, kommer nog aldrig att sluta. Uppskattar det alldeles för mycket. Jag vet att jag röker mig närmare döden för varje sätt men är man beroende kan man inte tänka så. Man tänker fyfan vad gott det skulle vara med en cigg nu. Men jag uppmuntrar inte folk till att börja röka för det är det dummaste man kan börja med. Det kommer bara massa negativt med det. Finns inget possetivt med att börja röka.
Jag ska iaf vara stenhård med Elias, ska säga att röker, dricker och snusar han inte innan sin 18-års dag så ska jag betala hans körkort inklusive bil. Och visst alla provar det gör inte så mtycket men huvudsaken att han inte blir beroende av det. Jag tror det kommer bli bra iaf, jag vet då hur man ska uppfostrar och inte. Man har lärt sig av sig själv. Det dummaste är om man har för strikta regler, alla barn älskar att bryta regler. ( om det inte är nå jäkla amishbarn )
Det ska finnas regler absolut, men inte för strikt som sagt.

Jaja, nu blir det till att fixa det sista inför ikväll och sen kura ner sig i soffan och kolla klart på programmet på 5:an och sen duschen och sen sängen. Men sov så gott !


Rösta på min ängel också, han är ju världens sötaste så ! :)
Bilden är länken till röstningssidan.


Postat av: Samantha - mamma till ebba.

Vilken söt liten kille du har! :)

2011-01-05 @ 22:06:35
URL: http://ebbaojag.blogg.sejag
Postat av: Samantha - mamma till ebba.

Tack tack! :) Får jag fråga hur gammal du är? :)

2011-01-05 @ 22:59:56
URL: http://ebbaojag.blogg.sejag
Postat av: lana

idag har jag förlovat mig :)

2011-01-05 @ 23:56:59
URL: http://lanabeck.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jättefin blogg!! :D

KRAM Caroline

2011-01-06 @ 10:39:41
URL: http://anytiiime.devote.se
Postat av: malin sundman

det ska bli jätte roligt att du ville komma på mitt bröllop :) så det är jag som ska tacka :)

2011-01-09 @ 15:40:30
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0