Typiskt.

Gammel-kärringarna vann. Är väl för att dom fick enklare banor. Men umgdomarna har iaf utseendet på deras sida och det gillas ! Och kul var det att titta på ;)

Nu blir det sängen för min del, ska bara ta mig en nattmacka först. På måndag börjar nyttigheterna ordentligt. Inte ens på helger ska det bli, vill inte va fet. Smal ska det va, smal mår man bra av att va :D

Sov så gott alla så hörs vi imorgon !


Min lilla misse som flyttar imorgon, men det är för Elias bästa och jag vet att Veronica kommer att ta bra hand om dig ! Självklart kommer jag att sakna ihjäl dig för ju är ju faktiskt mammas första bebis ! Men jag kommer och hälsar på ! Jag älskar dig Fritjoff <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0