Usel update..

Förlåt för den skitkassa uppdateringen men idag har varit en upptagen dag.
Elias har verkligen varit supermammig idag och har knappt velat sova, 30 minuter på hela dagen ungefär och han brukar sova minst ett par timmar om dagen. Men iaf, det var hyfsat lugnt här hemma fram tills klockan 12 då han bara började gallskrika rätt ut och sen fick han upp massa sura uppstötningar. Så då ringde jag Linda och frågade om hon hade nå tips och självklart hade gullhönan det. Hon sa åt mig att köpa filmjölk så då gjorde jag det. Elias tyckte det var skitäckligt men magen hans lugnade ner sig och det är ju huvudsaken. Sen fick han fisk till middag för Linda sa att det var lindrigt för hans lilla mage. Och hon hade rätt som vanligt haha !

Så Elias och jag har mest bara myst idag mellan allt skrik..
Justja, har ju beställt hem ett nytt tv-spel till wii också, kommer antingen imorgon eller i övermorgon. Just dance 2. Så nu ska det dansas bort ännu mera fett haha. Nej men det verkar faktiskt jätte roligt och jag kunde unna mig det då min underbara mormor fick en av mina babysittrar såld idag på tradera. Och spelet var på rea på CDON. Så jag gick plus-minus-noll där.

Imorgon blir det nog en långpromenad om vädret tillåter.
Går inte ut med Elias om det är över 20 minus. Mamma sa att det inte är bra för deras hud och så läste jag att dom kan få det jobbigt att andas. Så då blir det en mys dag hemma istället! Men jag hoppas att graderna ligger under 20 iaf för huvudet blir så klart efter en massa frisk luft och man får hur mycket energi som helst och det gillar vi ju!

Och på fredag kommer världens bästa pappa ner hit !!!
Längtar som fasiken, har saknat honom som bara den. Och vi står verkligen varandra nära, det gör jag med hela miin familj men även fast jag och farsan bor så långt ifrån varandra så pratar vi i telefon minst en gång om dagen. Superskönt! Läser du det här pappa så ska du veta att jag älskar dig innerligt !

Nej men nu ska jag ta och daska in mig i sovrummet..
Hoppas alla får en underbar och lugn natt så hörs vi kanske imorgon. Ska försöka uppdatera lite bättre men det beror som sagt på. Sov så gott och dröm sött hah !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0