WTF?!!

Haft en superbra dag idag, en liten dryg huvudvärk på eftermiddagen bara men nu är den borta tack gode gud. *pepparpeppar* .
Elias gör massor av framsteg, idag satte han sig nästan själv från att han låg på mage, om det inte varit för att ena benet legat lite fel så hade han klarat det istället för ramlat omkull. Duktiga killen mammas ! Han kryper nog vilken dag som helst också, just nu hoppar han framåt som en groda gullfisen. Men han är uppe på alla 4 hela tiden men han har inte riktigt lärt sig hur man flyttar händerna framåt samtidigt som benen. Charmtroll :)

Ja och så loggade jag in på facebook för en stund sen, ser att jag fått en vänförfrågan från en människa som på nyårsafton sa att hon inte vill ha med mig att göra längre och massa annat. Varför skickar man då en vänförfrågan?! Nej usch, den accepteras inte, behöver inga falska vänner i mitt liv och som dessutom lever på mina leftovers. NEJ TACK !  



Jaja, nu ska jag kolla på CSI och umgås med min syster. Elias sover och har gjort det ett bra tag nu. Fast först blir det en cigg och ringa farsan. Puss på alla ärliga människor, resten: Pissoff!

Postat av: lijna

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-01-22 @ 13:19:04
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: prinsessanadia

För vissa handlar det enbart om att ha så många "vänner" som möjligt å facebook. Pinsamt!

2011-01-22 @ 16:56:49
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: sanna och wilma

fin blogg!

lust att följa varandra via bloglovin ? :-)

kram

2011-01-22 @ 18:40:28
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0