Dagens roliga ;)

Anonym om Dagens roligaste.:
Men det är 10 st sockerbitar i ett russinpaket.
IP:


Anonym om Kommentar.:
Var bara en rolig tanke. Hittade en sida här om dagen med information om socker som man inte hade en aning om, och så trillade jag in på denna blogg och råkade just då läsa om russin. Jag gav också mina barn russin i den åldern för de tycker ju om sådant där de får tugga lite. 

IP:

Mariah om Svar på tal.:
Jag kan säga dej det Elin, Det är inte jag som kommentarat för jag har varit bortrest och har annat för mej än att lägga dumma kommentarer. 

Så tycker du ska ta reda på fakta innan du kastar skit på mig.
Denna kommentar är inte godkänd. IP:

Tänk vad kul att dessa kommentarer kommer från samma människa haha. Och mig veterligen har du bara ett barn! Haha så ikväll stod detta för dagens asgarv ;)

Postat av: Samona

Hihi! Ja.. Vissa tänker inte på att datorn lämnar samma IP adress.. :P



Fin din blogg blev :)



Kram

2011-07-28 @ 11:37:44
URL: http://samona.blogg.se/
Postat av: Nina

Hallo Elin,



Klantigt om man lyckas göra bort sig på det sättet!



Men så finns det en möjlighet till och det är att man, som många gör idag, sitter på VPN via nån leverantör av denna tjänst, då är det inte datorns eget IP som syns utan det IP som leverantören har, detta är just syftet, man kan inte se vem som är bakom IP't och kan därigenom inte spåra tillbaka heller då leverantörerna inte sparar några loggar, det är det man betalar för och så länge det inte är grov brottslighet så kommer ingen att lyfta ett finger för att hjälpa! Polisanmälan eller ej med blicken på löfte om det vid påhopp, så blir det ett slag i luften! Sånt har ingen prio alls hos polisen tråkigt nog, och dessutom fattas kompetensen säkert också!



Du kan ju testa att göra en spårning på detta IP och du hamnar i Stockholm eller Lund, som är helt fel, jag använder VPN som ett extra skydd.



Nina

Telecom Consulting Agent

2011-07-29 @ 01:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0