Good freaking morning ;)

En underbar sovmorgon kan ja ju tala om!!!
Elias vaknade vid halv 8 fick en flaska välling och somnade om till halv 9. Då var vi uppe en timme och sen var han supertrött igen så då somnade vi om tills nu! Eller ja för ca 25 minuter sen, halv 12 steg vi upp igen. Najs najs, idag ska jag till banken i kungsängen och sen ska jag vidare till barkarby och kika lite.

Får se om jag finner tiden men jag måste på IKEA. Måste ha skåpsspärrar!!!! Haha!

Jaja, nu ska jag ta och skala en banan åt min älskade som precis ätit upp sitt mellan mål bestående av smörgås och ett glas mjölk. Måste bara skriva att det är sjukt fint väder idag också wiiihooooOO!

Puss Elin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0