Home again.

Nu är jag hemma igen efter en heldag ute.
Kvavt, sol och regn har det varit men riktigt skönt. Först var jag till kungsängen på banken och ordnade lite saker där och sen drog vi vidare till Barkarby. Lämnade äntligen in min telefon på lagning så om 2-3 veckor är den hemma och fungerande igen. Längtar verkligen! Haha HTC is the shit kan ja ju lova!

Var in på toys'r'us och letade en specifik leksak men jag hade bara 25 minuter på mig så jag hann inte kolla så noga. Men jag ska tillbaka i veckan eller nästa och kika i lugn och ro.

Ikväll blir det bara mys här hemma, förhoppningsvis kommer det nå bra på teven eller så får jag hitta på något annat. Men nu har min ängel ätit klart så nu ska jag ta honom. Uppdarerar lite senare ikväll.

Puss Elin.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0