Skriftlig update.

Har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna.
Som ni kanske märkt. Men det har helt enkelt varit allt för varmt!! Men inte klagar jag inte.

Idag har det iaf varit svalt och skönt ute, inge sol heller! Så vi har haft en riktig mysdag här.
Pratat med min fru idag också, fick höra lite som gör mig störd som fan. Att människor inte är ordentligt funtade! Men men vissa får helt enkelt lära sig den hårda vägen. Karma is a bitch ;)

Sen så bär jag även på en liten hemlighet, watch your fingers säger ja bara mohahahah!
Nog om det.
UPDATE: Vill bara påpeka att jag verkligen inte är gravid haha!


Imorgon hoppas jag på fint väder så att man kan hitta på nå roligt ute, dra iväg och bada någonstans!
Men men har inte så mycket mer och skriva nu.

/Elin


Postat av: Sandra

Åh nu vart jag nyfiken på din hemlighet! Haha när du skriver jag bär på en liten hemlighet, kan man nästan tro att du e gravid ;D Kankse man iofs inte ska skriva för då tror väl folk att du är det istället ;D Hahaha! Puss <3

2011-07-04 @ 03:17:28
URL: http://eliasmammii.soclog.se
Postat av: momma

Ja'a inte är du gravid iaf men kanske med en kattunge då :-)



Vad har du för hemlisar...vill ju veta ...kram...älskar dig

2011-07-04 @ 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0