Snart läggdags.

Ska alldeles strax borsta tänderna och kasta mig i sängen.
Filmen var toppen, en typisk Elin film. Så den rekommenderar jag, fast tänk på att jag har en väldigt udda smak hahah ;)

Imorgon klockan 12 är det en tyst minut för människorna som vart brutalt mördade i Norge. Självklart ska jag vara med på det, ljus ska tändas. Jag lider verkligen med familjerna, tanken att bli fråntagen sina barn på ett sådant hemskt sätt. Nej fy, ögonen tåras bara vid tanken.

Jag hoppas verkligen att man får reda på vad som försigått i den här Anders huvud, varför han gick på barn och ungdomar och kallt mördade dom utan att ens blinka. Jag hoppas att han blir åtalad för varje människa han mördade så att han aldrig får se ljuset utifrån fängelset nå mer. Helst ska han sitta i en isoleringscell.
Han förtjänar att må dåligt och torteras av tystnaden i en isoleringscell efter vad han gjort.

Jag är en person som är för dödsstraff men den här människan kan man inte ens kalla en människa, för någon som honom är inte mänsklig och därför ska han lida varenda minut i resten av hans liv, med noll kontakt med omvärlden.

Nej usch, nog pratat om det.

Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag sova.
Puss Elin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0