Update.

Idag har Elias & jag varit på umg tillsammans med Sandra och hennes Elias.
Umg står då för ung mamma grupp. Var faktiskt roligt. Elias och Elias busade runt och vi satt och pratade. Vi var där i ett par timmar och sen så tog vi en promenad. Pratade massor, gillar Sandra stark faktiskt! Det känns som om jag känt henne i hela mitt liv vissa gånger vi pratar och det är bra tycker jag.
En riktigt bra vän och en underbar mamma!!!

Imorgon vet jag inte än vad vi ska hitta på, får helt enkelt se hur det blir. Allt har ju egentligen med hur vädret ser ut. Ska åka till kista någon dag iaf och kolla om det finns några stövlar där borta. Jag hittade ett par jätte söta på internet men jag vågar inte beställa dom utifall dom inte skulle sitta bra på Elias. Då är det bättre med att köpa i affär så man kan prova dom på en gång! Mammas knubbis! ♥

Jaja, nu ska jag starta ett gossip girl avsnitt och mysa ner mig!
Hoppas dom flesta haft en lika bra dag som mig!

Avslutar med att säga att "Du kan inte komma på något eget eller?! HAHAHAHAHHAAHAH" ;)














Postat av: Veronica

så stor elias blivit! :



Allt bra? ses nåndag? vet att du har mycket men känns lite som om vi glider ifrån varan och det vill jag verklige ninte!



kram

2011-07-12 @ 22:01:12
URL: http://dreessaage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0