8 dagar kvar.

Elias har nu somnat och jag sitter här medans jag väntar på att maten är klar.
Blir sen middag för mig idag men har egentligen ingen betydelse. Jag kan inte äta samma tider varje dag. Äter lite smått när jag gör iordning Elias mat. Gör alltid lite extra om det skulle bli så att jag vill käka också. Men inte idag för då åt han fisk och det gillar ju inte jag.

Idag har vi mest varit hemma, var ut på en liten promenad så vi skulle få lite frisk luft. Sen så har vi suttit på baksidan en hel del idag också. Elias har krattat med sin lilla kratta. Måste bara köpa en sandlåda nu så att han kan använda sina hinkar och spadar. Vill inte ha honom i dom allmäna sandlådorna då dom är kattlådor. Bara massa kattpiss/skit. Nej nej sånt klarar han sig utan.
Lägger hellre pengarna på egen sand och egen sandlåda med lock.

Har varit ganska lugnt med solandet idag också, låg och pressade en stund men ingen lång. Elias vaknade och då är det inte lätt att försöka slappna av. Annat vore det ju om barnen bara satt still men så är det inte med honom kan ja lova. Varenda vaken minut så är det full fart haha! Överallt och ingenstans. Men det är så det ska vara ju!

Han har fortfarande inte fått tillbaka sin matlust. Han äter ju men inte med samma glädje. Det är första gången nu som han visar att han inte vill ha mer mat annars har ha bara gapat och velat haft mer. På ett sätt är det ju skönt att veta att det faktiskt finns ett slut på hans mage också men jag blir ju lite orolig endå. Men så länge han dricker vatten så är det lugnt. Och det gör han, i mängder haha!

Har äntligen lärt mig min nya telefon nu också, det tog fan över en vecka men nu sitter skillsen haha. Har en sån där touch-telefon nu som jag aldrig skulle ha. Men jag fick den i tidig födelsedagspresent så d tackar man ju inte nej eller?! ;)

En HTC Wildfire S tror jag att det heter, snygg är det och i vitt!

Jaja, intressant information men så blir det ibland.
Ska nu ta mig lite mat och lägga mig framför teven så kanske vi hörs mer ikväll eller imorgon om jag har någon större ork.

XOXO


Får bli en snyggbild på vagnen mindå jag inte fört över dom nya från kameran än.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0