Är sommaren här för att stanna?!

Har haft en helmysig dag idag kan jag ju tala om för er.
Vi tog en promenad till Willys som sagt, där uppe hittade jag en klänning som jag fick med mig hem, en långklänning i vitt, grönt och svart. Kommer några kassa webcam-bilder under här.









Urdåliga bilder i know, kommer bättre imorgon eller på onsdag! Men men väl inne på Willys så hade dom ett erbjudande som jag sett på teve för ett bra tag sen men aldrig hittat. Köp 4 stycken 1,5 liter coca cola och få 2 jubileumsflaskor på köpet, och cola galen som man är fick man hem det med. Tur man har barnvagn med varukorg haha. Mormor handlade hon med och morsan också för den delen. Varmt och skönt var det ute med och Elias sov hela vägen hem.

På vägen hem så packade mormor upp sina varor hemma hos sig och följde vidare med hem till oss på fika. Vi fyllde upp Elias pool och hanvar väldigt skeptisk från början men när jag hoppade i jag med (kläder på) så vart han super nöjd. Sen kunde jag gå upp och dra på mig torra kläder och han plaskade i poolen en bra stund!

Mormor drog hem efter en stund och vi gick in och jag gjorde iordning käk till mig och Elias. Sen härjade lillkillen loss tills han tillslut slocknade i sängen som en klubbad säl.

Men men, en liten till update till mina älskade läsare.

XOXO
Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0