Back in the game.

Som dom flesta kanske märkt har jag haft en liten bloggpaus i några dagar.
Ibland känner jag att jag bara vill vara utan några måsten, och jag bloggar ju egentligen för min egen skull så att man har något att se tillbaka på. Har ju såpass dåligt minne att jag inte kan tala om vad jag gjorde förra veckan haha.

Elias ligger iaf och sover nu, somnade som en stock efter att ha härjat hela dagen. Storkillen mammas! Sa till morsan min senast idag att jag är så överväldigad av känslor, kan inte sätta i ord på hur den här lilla varelsen förändrat mitt liv till det posetiva, kunna ta ansvar för någon annan än sig själv. Att aldrig kunna sätta sig själv främst igen, för så känner jag. Allt för min älskade son, du är mitt allt!

Imorgon hoppas jag på bra väder, så man kan få användning av Elias pool. Han har plaskat i den en gång men då hann det väl vara fint i ca 20 minuter. Schizofreni väder är vad det här är, regn sol, regn sen ännu mera sol och i samma visa hela tiden. Usch säger jag bara!!!!!

På onsdag blir det preliminärt skansen med familjen om vädret tillåter! Hoppas det, älskar skansen och jag är het hundra på att Elias också kommer att göra det! Vilken tur man har att det finns här i stockholm. Är ju inte mycket sådant norröver vad jag vet. Vet ju själv, har ju bott där längre än dom flesta ;)






(Lite seriösa bilder från nyss)

Jaja, nej förfanemej nu känner jag för en cigg och lite cola! Sen ska jag kika om det finns något att se på teven, annrs blir det till att pirata lite!

XOXO



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0