Skitdag.

Dagen började bra, med en glad liten fis och en pigg morsa.
Dock gick det bara utför, grät som en jävla dåre på morgonen då det hände en sak. Men efter några samtal hade jag lugnat ner mig. Började diska och småplocka lite här och var. Hipp som happ ser jag Elias som sitter bredvid mig på golvet ha min telefon i handen och slår den mot en av hans leksaker så hela displayen sprack. Så det får bli en impulsresa till elgiganten imorgon. Läre ju ha en telefon på Åland.
Men men sånt är ju livet när man har småbarn, iallafall dom som kan röra på sig ;)

Ja på tal om röra på sig, min lilla herre går inte längre. Han springer haha, charmtroll! Ska försöka få med det på film när telefon är lagad!

Imorgon blir det iaf bak här hemma, vart inte av idag pga av min usla dag. Sen ska jag köpa hem allt till tårtorna m.m. Ska dessutom be morsan skriva en lapp om hur man gör kaffe. Dricker ju inte sådant skräp ja e haha!

Sen efter det så är det onsdag vilket innebär ELIAS 1-årsdag!!!!!!!!!!!!!!!!
Mammas lille kille börjar bli stor!

Jaja, en liten update blev det då men jag har så mycket annat för mig nu så att det blir inte så mycket uppdatering. Blir bättre när sommaren är över!
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0