Dagisplats.

Yeeeees! Äntligen, och förstahandsvalet vart det med :D
Så nu känns det sjukt bra, mycket mer rolig som kommer ske inom framtiden men det håller jag för mig själv så länge! Annars har jag haft det helt sjukt bra idag, alltid lika roligt med min faster!

Elias sover nu och jag tar det bara lugnt, ska snart ställa mig och diska och allt annat som finns att göra så här på kvällskanten, speciellt när en 8-månaders orkan dragit igenom alla rum haha ;)

Imorgon ska jag och Elias till mormor. Prata och umgås och efter det blir det en promenad för våran del. Hoppas att det är väder för det också.

Men men, time to go.
Pussen.


Postat av: Momma

Finns det nån vackrare och gladare än denna underbara lilla kille? Nej det gör det inte!!! Han är bäst <3 <3 <3

2011-03-11 @ 00:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0