..

Har haft en riktigt bra dag idag, trevligt folk och mycket skratt!
Var hos mormor en sväng idag med, vi pratade och hon myste med Elias och vi skrattade åt ett och annat och vi kikade på teve. Mysigt!
Sen var jag på mamma-gruppen, det var bara jag och Sandra men vi hade jäkligt trevligt ändå.

Nu sitter jag här och tar det lugnt, medans jag springer in till Elias stup i kvarten då han har jätte problem och sova efterssom han vart akut täppt i näsan, usch jag hoppas verkligen inte han är på väg att bli förkyld! *peppar peppar*

Nu ska jag strax lägga mig vid teven efterssom jag blir alldeles för full i skratt av att sitta här vid datorn. Nämner inget för jag har det hellre osagt hah.
Måste bara avsluta med att säga att min mormor varken är dum, naiv eller osjälvständig.
Sådetså.

Ha det bra, och Thomas sluta gärna kommentera på min blogg. Dom blir ändå inte publicerade.

Puss på er alla förutom ni haters där ute




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0