Fin dag.

Solen lyser, det är varmt ute. Kan man hoppas på att det är våren som tittar fram tro?
En promenad står på listan att göra idag, sen får jag se hur dagen artar sig. Hoppas på att något trevligt händer. Elias ska snart lägga sig och sova en stund, efter det tar vi promenaden och så gunga självklart.

Tänker inte kommentera något utav dom kära barnsligheterna Thomas skrivit på sin blogg. Namnet är passande iaf. Och du vet ingenting om hur mitt liv sett ut gubbfan så håll enbart käften om saker du inte har en aning om. Jag har garanterat gått igenom mer saker än du kunnat drömma om.
End of story.

Nu ska jag ta min trötta bebis och lägga honom. Skriver väl senare.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0