Godnatt.

Nu är det alldeles strax time för sängen för min del.
Trött som in i norden är jag, men tänkte skriva några rader för mina läsares skull!
Promenaden var underbar, superfint väder. Dock blåste det lite väl men inte alldeles för mycket. Och vindarna var inte heller så himla kall. Hoppas på lika fint väder imorgon!
Och imorgon ska jag till mamma gruppen med Sandra och hennes lilla Elias, ska bli kul!

Pratat med farsan några gånger idag med. Dom hade också haft fint väder. Hoppas det håller i sig tills jag kommer. Tänker dock inte skriva ut när pga att jag inte har en aning om vilka som läser den här bloggen.

Nej men fy, nu svider det verkligen i ögonen av trötthet så nu blir det till att tvätta ansiktet och borsta tänderna. Hoppas alla haft en mysig dag och en underbar kväll.

XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0