Gubbjävel.

Yes vilken underbar kväll jag hade igår, och en underbar morgon idag!
Elias är verkligen en liten ängel, glad hela tiden. Trots ont i tandkött och små feber. Nätterna är lite jobbig men så får det vara. Det är jobbigt för stunden men när man ser honom somna om med ett så fridfullt utryck i ansiktet vill man nästintill bara äta upp honom! Han är så vacker min älskade pojk!

Senare idag blir det en promenad för mig och Elias. Fult väder med vindstilla och varmt så det är ju skönt! Igge har varit här och hämtat resesängen idag också, tills på fredag då jag och Elias ska övernatta där och bara prata och umgås! Har pratat med min fru idag också, hon var på väg till ett arbets/planerings möte där hon nu är fastanställd! Så det gillar vi starkt, och hon är en förbannat stark människa! I love you ♥


Nu till det dom flesta säkert sitter och väntar på. Idioten skrev ju att min far inte alltid funnits där för mig eller visat mig kärlek. Han skrev ut det på något han fått höra av någon annan än mig eller farsan.
Då gör jag samma sak, men då tar det hus i helvete, han är så äckligt full av dubbelmoral den här snart pensionerade gubbfan. Jag gjorde precis samma sak som honom.
Så far åt skogen Thomas, du är ingenting värd och jag är glad att du inte finns i mitt liv då du är en hemsk människa, men du kommer få tillbaka. Elaka människor får skit tillbaka ;) Karma!

Och en sak till, du skrev att hur fan ska jag veta hur ofta du ringer dina barn?
MEN DETSAMMA DIN JÄVLA IDIOT!
Hur fan kan du veta hur ofta min far ringer sina barn?
Har du kopior på våra samtalslistor eller?!

Nej väx upp människa, du är patetiskt vilket du förhoppningsvis vet själv, annars är du ju enbart dum med en ärta till hjärna, men oops, kopierade jag dig nu. Enligt dig var det ju jag som hade en ärthjärna.
Pass på dig, gå vidare nu och lägg tiden på din familj istället för att tracka ner på vår familj.

Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0