Home again.

Har varit en superbra dag idag!
Känner mig så sjukt glad och vill bara köra på ett stort glatt tjut men det går ju inte för sig, inte när ens lilla kille sover och inte när man bor i lägenhet haha. Var iaf hel mysigt på öppna föskolan! Hela huset har lixom som en aura av positiv energi. Låter kanske konstigt i vissa öron men så känns det verkligen.
Sen att alla är så underbart trevlig och glad gör ju saken bara bättre.
Hade skit trevligt med Sandra också, glad som fan över att kunna lära känna en sån genuin människa! Och så är det kul att hennes Elias och min Elias är så lika i åldern.
Elias var väldigt tyst i början men på slutet öppnade han sig och babblade på. Men inga ledsna miner var det iaf. Lite gnäll när han vart trött och någon tår när han bet för hårt på någonting då framtänderna är på gång och stackarn är svullen och dan på tandköttet.
Ja, men skit trevligt var det och det tycker jag att vi gör om!

Nu strax ska jag nog lägga mig i ett bad och ha lite egentid med peeling och allt. Lite ljus kanske det blir också, riktigt mysigt sådär. Fast först ska jag sätta batteriet till kameran på laddning och en cigg på det.
Hörs kanske innan jag lägger mig.

XOXO


Postat av: sandra

Tack snälla för idag, va super trevligt! Får vi verkligen ta och göra om snart!

Kramar

2011-03-29 @ 20:23:21
URL: http://eliasmammii.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0