Lycklig.

Jag är så förbannat lycklig idag.
Jag är lycklig för att jag har världens underbaraste son, som är frisk och välskapt. Jag har vänner, släkt och familj som älskar mig och som jag älskar tillbaka. Jag har haft en sådan tur. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att mitt liv skulle se ut så här om jag fått gissat när jag var mellan 13-17 år. Tanken hade nog aldrig slagit mig.

Jag är så lycklig över att jag har chansen att kunna ge min son alla möjligheter och chanser till att växa upp till en självständig man. En man som kan bli vad han känner för att bli, städare till egen företagare. Jag är och kommer alltid att vara stolt över honom i resten av mitt liv. Spelar ingen roll vad han väljer för väg för att jag kommer alltid att stå bakom honom och stötta och finnas där.

Jag hoppas att Elias kommer att se på mig som jag ser på mina föräldrar, för oavsett vad som hänt har jag ALDRIG tvivlat på deras kärlek till mig. Och jag önskar att en dag kommer jag och Elias ha en liknande relation som min faster och hennes son har. Jag hoppas att Elias litar till 100% på min kärlek till honom och att han kan komma till mig oavsett vad det skulle handla om. Jag skulle aldrig ge upp honom. Finns inte på världskartan.
Han har gjort mitt liv fulländat. Jag har fått uppleva hur det är att känna riktig jävla kärlek.
Och jag önskar att jag kunde skriva ut det i ord men det närmaste jag kommer är att jag skulle kunna ge mitt liv för att han ska få ha det bra.

Jag har helt enkelt haft en sådan tur, och jag uppskattar er alla som funnits där för mig under alla svåra år. Och som stod kvar vid min sida fast jag kanske inte var den snällaste människan på jorden. Men ni bortsåg från det och stöttade mig igenom det här och jag klarade det tillslut. Jag vann över mig själv.

Så tack allihopa, ett evigt tack från min sida för ni alla har gjort mig till den jag är idag !




En bild från igår på det vackraste som existerar i "min värld" ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0