Resident Evil.

Elias sover och jag har lugn och underbat egentid.
Så nu ska jag starta filmen och lägga mig och slappna av, hoppas verkligen att filmen är lika bra som dom andra har varit! Men jag tvivlar, brukar oftast inte vara så. Har egentligen ingen betydelse, hade kunnat kolla på bamse och känt mig lika nöjd. Jag älskar verkligen dom här stunderna på kvällen innan man själv ska lägga sig och sova. Man måste verkligen ta vara på dom, speciellt nu när man nästan inte har en lugn stund. Elias är ju lixom överallt och ingenstans, säger som min mormor brukar säga, att hade han haft sugproppar på fötterna hade han sprungit runt i taket om han så velat haha!

Men men, nu blir det Elin tid, ska lägga in bilder sen om jag inte somnar.
Pussen..


Mammas storkille :')


Postat av: Sara

Åhh han ser så rund & go ut ! :D Precis som små barn ska göra! :D

2011-03-05 @ 10:00:53
URL: http://sstadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0