Rubrik?

Är verkligen så himla sämst på att komma på rubrik till mina inlägg.
Haha, vilken början. Ser iallefall ut som om solen är på väg att spricka fram. Hoppas det, blir skönare att promenera med solen i ansiktet! Sen så går det fortare så att all äckelsnö försvinner någon gång. Elias ligger och sover nu, och jag har precis kollat på ett avsnitt av OTH. Är inne på åttonde säsongen nu.

På onsdag ska jag till faster min och det ser jag verkligen fram emot. Ska bli så sjukt roligt av att bara få umgås och prata.



Så, var tvungen att hämta min lilla fis. Han har sovit i nästan 1,5 timmar så det är bra. Ska snart hänga tvätt med, tror att det är 10 minuter kvar på maskinen så. Ååh, måste bara berätta, Elias har ju lärt sig göra gimmie five. Haha så sjukt charmigt. Han har ju kunnat det i ett par veckor nu men jag har helt glömt bort att skriva det.
Min stora kille, och nu är det nästan bara 3 månader kvar tills hans blir 1 år. Herregud var fort tiden går.
Press paus, ja tack!

Nu ska jag gå och mysa med min son. Ha en bra dag.
Pussen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0