Sjuklingar.

Täppt i näsan, ont i halsen och varm men samtidigt kall.
jag trodde verkligen att jag skulle klara mig men icke. Klockan 3 inatt slog det ut ordentligt.
Elias hade också feber imorse, 38,5 tror jag tempen låg på. Stackaren, men jag tror faktiskt att han är mer aktiv nu när han är sjuk än när han är frisk. Han är överallt och ingenstans och nu hörs han dessutom. Springer runt och säger "nej" och "hej" haha. Gullefisen mammas !

Mormor var här förut också, vi satt och pratade och hade det mysigt. Glad att jag har dig!

Nu ska jag iaf dra igång ett avsnitt av OTH tror jag eller så lägger jag mig och vilar. Får se hur det blir.
Kanske hörs senare om jag finner orken.
Puss.


Postat av: momma

Tack gumsan...glad för dig jag med skall du veta...älskar er...pözz o kram <3<3<3

2011-03-24 @ 09:53:01
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0