Snöstorm.

Nej men nästan iaf, hatar verkligen vintern!
SOMMAR SOMMAR SOMMAR SKA DET VA! Sitter iaf här och väntar på att min lilla ängel ska vakna så ska jag göra iordning käk åt honom och sen ska vi ut i pissvädret. Typiskt, bara för att jag plattat mitt hår. Åååh jag avskyr detta väder!!!!!!!!

Men men, kul ska det bli. Är ju bra för Elias att träffa andra barn också istället för att sitta helt isolerad tills han börjar på dagis, det vill jag verkligen inte! Har hört att dom oftast blir våldsam på dagis. Rätta mig om jag har fel.

Men men nu sitter min ängel här med mig, var och hämtade honom så nu blir det mys en stund innan maten.
XOXO


En bild på mig från idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0