Sol i sinnet.

Godmorgon folket där ute!
Hoppas alla sovit lika gott som jag själv och att ni har lika fint väder som här!
Idag bär det av till BVC för att väga och mäta min lilli (stora) skrutt. Tycker att han har växt ordentligt men man kan ju ha fel så sett. Speciellt när han utvecklas så snabbt nu!
Det går ju av bara farten. Kommer ihåg min lilla kille när han var alldeles nykläckt. Svullen i ansiktet och så liten. Så underbar, han är lika underbar idag och inte mer. Han har ju verkligen sin egen sprudlande personlighet nu. Blir nästan aldrig arg utan är glad och skrattar. Pratar massor mer gör han nu också.

Kanske han både pratar och går till sin ettårsdag?! You never know ;)

Pratade med min faster igår kväll också, alltid lika trevligt! Det tar aldrig slut utan det finns något att säga hela tiden. Tycker det är så skönt att kunna bolla sina saker fram och tillbaka med någon som förstår!

Sen hade jag fått ett roligt mail. Tycker det är otroligt barnsligt men på samma gång komiskt då människan verkar ha något behov av att verkligen utrycka sig som om han vore bättre än alla andra.
Men så får det va, det var ju inte min mormor som uppfostrade han på så vis så det måste vara självlärt precis som allt annat.
Men han får fortsätta med sitt falska spel och jag fortsätter med mitt sanna spel och så får folk runtomkring bilda sin egen uppfattning om det hela.  Dom flesta är nog med mig då det inte är normalt av en 50 åring att racka ner på en 20 åring ;)

Men men, hoppas alla får en bra dag så kanske vi hörs senare.
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0