Underbart!

Så jäkla underbart att vakna upp till att solen lyser in.
Älskar att det är plusgrader ute, jag hoppas verkligen innerligt att våren är här snart. Ju fortare våren kommer ju fortare är sommaren här och då blir det kul! Ska blir så jäkla underbart alltihopa! Är verkligen lycklig.

Strax ska Elias äta och sen ska han sova, då ska jag ringa några samtal, sen ska jag städa och sen ska jag kasta mig in e en dusch. Hoppas jag iallafall hinner dammsuga då Elias helt plötsligt blivit livrädd för den. Ändrar nog om, städar först och ringer sen och duschen sist. Det blir nog bättre så!

Sen ska jag iväg en sväng på äventyr och efter det blir det mammagruppen. Ska också bli roligt! Om inte annat så är det ju bra för Elias att träffa barn i sin egen ålder!

Men men, nu ska jag göra iordning allt. Blir nog en väldigt kass uppdatering idag men så får det va. Jag har ju faktiskt ett liv också haha ;)

Pussen och ha en bra dag alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0