Ett väldigt vuxet beteende.

För det första.
Du skriver att du tar avstånd från den här delen av släkten. Men kära nån du har aldrig funnits här igentligen. Jag har träffat dig en gång. (då räknar jag inte med när jag var liten) Och jag hade lagt ner hela det här men då sitter du och knåpar ihop ännu ett inlägg om mig. Känner du dig hotad av mig efterssom du skriver så nedvärderande om en människa, en 20 årig människa som du inte känner. För att jag står bakom min mormor som har funnits för mig i hela mitt liv. Och du ska ha klart för dig att mormor favoriserar inte ett enda av sina barnbarn. Du kanske inte har sett hennes fotovägg där alla sitter, och inte fan är det fler kort på mig och Michelle. Och vad jag vet så är det inte hon som valde bort sina barnbarn under alla dessa år, utan hon verkar bara haft/ha en jäkla idiot till son.

Och det här med morfar, jag förstår att du sett honom som en pappa och jag vet att morfar såg dig som sin son. Men du var inget vidare när han var sjuk. DU FANNS INTE ENS DÄR! Och det vet jag för jag, michelle mamma och mormor vad där. Försök inte att få dig själv att framstå som guds bästa barn. För det är bannemej tvärtom. Du är en rätt igenom elak människa, säger som mormor. Du har enbart empati gällande dig själv.

Och att du rackar ner på min läsning, jag kan läsa. Det har jag gjort sen jag var 4 år. Och det är inget fel på min läsförtående. Utan du hoppar på mig som person, du skriver att jag är omogen (hur man nu kan veta det utan att känna personen i fråga, för man känner ingen genom att läsa en blogg), du skriver att jag är patetiskt när det är tvärtom, du sa det själv. Jag är ung, men då ska väl du som är en gubbe föregå med gott exempel. Men icke, du är på samma nivå som dagisbarn. Du kallar min familj för Maffia. Det är så så extremt vuxet av dig.

"Maffian är idag ett samlingsnamn för en organisation eller snarare ett globalt nätverk av kriminella organisationer, som ägnar sig åt inkomstbringande kriminell verksamhet och ekonomisk brottslighet blandad med lagliga affärsområden. Mutor, hot och infiltration av samhällsapparaten och särskilt rättsväsendet är åtgärder som syftar till att maffian ska få arbeta så ostört som möjligt."

Du använder ordet läger och hänvisar till politiken. Vad jag vet så är ingen utav oss politiker. Så det är bara löjligt från din sida. För det här handlar inte om läger utan det handlar helt enkelt om att jag inte tycker om dig. Och jag har aldrig sett dig som släkt och vi känner inte varandra. Och det är jag glad för nu när man ser vilken sorts människa du är.

Du skriver att jag inte vet något om livet när 6 år av mitt liv har varit ett rent ock skärt helvete. Som jag med hjälp av familj och vänner klarade mig igenom.
Du skriver att jag ser mig själv som bättre än alla andra för att jag tycker att man är lat om man inte orkar göra något åt sin övervikt men man sitter och klagar på att man är fet ändå.
Du säger att jag ser mig själv som bättre än alla andra för att jag tycker att jag själv ser bra ut och att jag gillar att lägga upp bilder på mig själv.

Du är som sagt en elak jävla människa som helt garanterat mår bättre av att sitta och trycka ner 20 åringar som du dessutom inte känner. Sådant gör man av ren och skär avundsjuka. Och jag kan förstå dig, jag har ett underbart liv och jag är omringad av folk som älskar mig trots mina dåliga sidor. Jag har en pappa som funnits där för mig i hela mitt liv, jag har en mamma som tröstat och stöttat mig igenom alla jobbiga år. Jag har en mormor och en morfar som jag älskar högt och som alltid funnits för mig. Jag har en syster som alltid står vid min sida oavsett om vi är ovänner eller inte. Och jag vet att jag är älskad för att jag älskar tillbaka. Jag behandlar dom med respekt och kärlek. Jag trycker inte ner någon som du gör.

Om du ser det här ur en neutral synvinkel så är det inte du som valt bort oss utan det är tvärtom. Man ska omringa sig med människor som ger en bra energi och värme och det enda du utstrålar är egenkärhet och kyla.

Tack för mig.

Postat av: Hanna

"Trycker någon ner dig? Försök att ha lite sympati, den personen vill bara inte vara ensam där nere."

2011-03-13 @ 20:37:11
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0