YES!!

Elias sov hela natten utan att vakna en endaste gång!
Och jag somnade tidigt så det vart nästan 12 timmars sömn för mig med! Känner mig som en ny människa!
Vart en promenad men mormor idag i finvädret. Skönt som bara den var det, mormor vart så varm så att hon var tvungen att öppna jackan hah! Jag tog på mig min min vårjacka innan vi gick ut så jag slapp att svettas. Elias sov så gott en stund och resten av vägen fick han ha mina solbrillor. Riktigt snygg vart han mammas kille ;)

Ikväll blir det mys, har köpt hem lite gott! Elias är piggare också vilket är jätte skönt. Och feberfri är han med och det gillas starkt! Men men, nu ska jag slänga in potatisgratängen i ugnen och så kanske vi hörs senare!
I'm not a computer nörd ja inte ^^

Puss på er, bortsett från you idiotas!

Postat av: Momma

Ja det var en riktigt fin promenad och lång var den...och så lillprinsen i solglasögon det var en höjdare och att de fick sitta kvar på hans lilla söta näsa...kram...älskar er ...<3<3<3

2011-03-19 @ 17:57:25
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0