Skadeglädje!

Igår snöade det här uppe. Tur att det var på kvällen annars hade ju hela min dag varit förstörd. Men idag så snöade det i sthlm så hahahahahaha! Där fick du mor min, skrattar bäst som skrattar sist ;). Idag var vi ut på en promenad. Kallt som fan var det! Nästan så jag önskat att jag tagit med mig handvärmegrejen till barnvagnen men bra att vara efterklok som man brukar säga. Såg iallafall att det skulle bli lite bättre väder imorgon (förhoppningsvis). Imorgon ska jag och Elias träffa hans moster också! Japp, helt sjukt. Har syskon överallt ;). Sen så blir det nog bara lite hemmamys så min ängel får vara lite nakenfis! Men men, nu ska jag börja fundera på om det är dags för sängen. Kroppen är pigg men ögonen säger emot! Hoppas alla haft en bra dag. Puss elin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0