Sweet home Estockholmo!

Hemma igen efter en underbar månad hos min älskade far!
Elias och jag har haft det hur underbart som helst. Jobbigt att åka hem igen bara men vi ses ju snart igen!
Under tiden där uppe lärde sig Elias hur mycket som helst.

* Han kan klättra upp i soffan och ner igen med fötterna före.
* Han kan vinka hejdå
* Han kan dansa
* Han kan gå
* Han har lärt sig säga tack tack, titta, tittut och många fler ord. Men dom här är dom välanvända orden!
* Små saker som att när han håller i en telefon håller han den mot örat m.m.

Och jag är så glad att pappa fick vara med om allting! Underbart att se morfar och barnbarn ligga på golvet och busa, leka jaga, gosa, dansa och sjunga! Elias är helt galen i sin morfar, och det värmer i hjärtat att se dom tillsammans.

Det har varit helt underbart helt enkelt. Och pappa bodde på värlens barnvänligaste område jag någonsin sett i hela mitt liv. Bilder kommer till helgen! Träffade massor av vänner och självklart min älskade Fru som jag saknar nå oerhört nu! Farmor och kusiner, farbror Mattias och hans fru Areli. Vackraste paret jag någonsin sett i hela mitt liv! Farfar och Rose-Marie träffade vi med och många fler. Elias var så go och glad mot alla han. Skrattade och babblade på och härjade runt som den virvelvind han är.

Men det är väldigt skönt att vara hemma nu igen, saknar ju storstaden! Och mormor, mamma och syster var saknaden störst efter! Huvva va skönt det var att träffa dom igen! All min kärlek till er underbara människor!

Idag har vi spenderat dagen hos mormor mestadels på hennes altan! Njöt av det vackra vädret i fulla drag. Elias härjade runt som bara den och drack en massa vatten och fick sig en och annan kaka. Smörjde in honom med mot hans vilja. Men inte vill jag att min fis bränner sig heller. Dock har han ju bättre pigment än dom flesta svenskar men endå. Solen är farlig!

Dock vart jag väldigt upprörd över en händelse idag, gör mig så himla arg att människor beter sig så fruktansvärt barnsligt och fult. Må karma ta er en vacker dag. För det var fanemej det lägsta jag varit med om i hela mitt liv.
Nog om det.

Nu ska jag joina morsan i vardagsrummet för lite teve-mys och sen blir det sängen.
Hoppas alla mina vänner och familj och ni andra underbara människor haft en underbar dag!

XOXO

(säger det igen, bilder kommer i helgen)

Postat av: Momma

Tack gumman/gofisen och Mischa ...vilken fin dag det blev och det är helt underbart att ha er hemma igen...och tack för alla hjälp * In Garden det blev så fint...puss o kram...älskar er

2011-05-26 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0