Svar på tal.

Anonym om Ett ofött barns dagbok.:
Usch så okänslig man kan vara att ens vilja sprida detta vidare i sin blogg... Respektlöst för dem kvinnor/tjejer som faktiskt har gått igenom detta svåra och jobbiga beslut som en abort är. Och det är väl ändå ett personligt val som kan ha sina olika anledningar.

Denna kommentar är inte godkänd. IP: Lägger ej upp ipp-nr.



Vilken idiot du är, jag har själv gjort en abort i unga dagar och jag klarar av att läsa detta. Och varför jag lade upp denna på min blogg är för att det kändes i hjärtat när jag läste vad som står. Och det här är min blogg så passar det inte så stick.
Och att man är så löjlig att inte kunna stå för vem man är visar bara på hur mogen man är som person ;)

Kollade din ip-adress med och det visar sig att du bor i norrköping. Undra vem det kan vara.



Postat av: Natta

Håller med dig i ditt svar !

Som du skrev, de är din blogg !

Stå på dig !



Puss på dig !

2011-07-26 @ 21:07:34
URL: http://mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0