Kväll.

Nu är det kväll och jag har precis fått Elias att somna. Jäkla tänder säger jag bara. Jag önskar verkligen att jag kunde ta över hans smärta. Det är inte rättvist att ett oskyldigt barn ska ha så ont. Iaf inte min son !
Han fick en alvedon efter badet men det verkar som om den inte hjälper så himla mycket, så jag hoppas verkligen att tänderna spricker upp bara inom några dagar så att det inte håller på i en hel månad som det gör på vissa barn !

Sitter och kollar på CSI också, men gillade inte avsnittet så mycket idag. Så overkligt tycker jag ! Men det kan inte vara lätt och komma på en väldans massa avsnitt efterssom det varit så många säsonger och att avsnitten inte ska vara likadana. Hade nog klarat av ca 2 avsnitt innan jag börjat dra in dinosaurier och hela fadderullan haha !

Ska strax ställa mig och diska och sen tänkte jag göra någon kvällsfika för jag känner att efter idag så är jag värd det ! Tänkte mig oboy och rostmackor, eller kanske te. You never know hur det blir. Kanske slutar med en påse godis och 1.5 liter läsk. Haha nej då så illa blir det nog inte.

Men men to the sysselwork innan min ängel vaknar vilket jag tippar på. Tack gode gud för koffeintabletter säger jag bara ! Superbra uppfinning som verkligen fungerar ! Ett bra tips tycker jag !

Vi hörs imorgon !
Puss & Kram !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0