Kväll.

Nu är det snart dags för sängen för min del. Trött som en jag vet inte vad. Är väl koffeinttabletterna som är på väg ur skulle jag tippa på. Måste bara diska först. Känns riktigt jobbigt, tar typ 10 minuter men när man tänker på det så är det som att det skulle vara som ett 12 timmars träningspass.
Usch, dagen jag blir rik ska jag anställa mig en betjänt som sköter allt sånt.

Skulle vara så underbart med en 2 dagars semester från allt, bara få slappna av och få all energi tillbaka. Men som morsan säger, sova kan man göra den dagen man skaffar sig en enrummare med lock.

Sitter nu och kollar på Criminal Minds. Också en sjukt bra serie. Klassas nog som en teve-nörd av er läsare nu haha. Men det är sån egentid man uppskattar, att bara sitta rakr upp och ner.

Var ju till Barkarby med mormor också, gick super bra. Hon hittade en gardinstång och ljus till ljusstakarna. Sen så plockade vi upp morsan och for hem. Stannade på ica, satt kvar i bilen med Elias efterssom hjärtat hade somnat. Så skjutsade hon hem oss, jag gjorde iordning något och äta till Elias, sen till mig själv. Och då ser jag det, en cola. Tackar så innerligt för den mormor, jag älskar dig och vi syns imorgon. Kommer över med mamma på förmiddagen någon gång !

Ska upp på Willys imorgon också, handla blöjor och massa annat !
Men men, nu är det bara att ställa sig i köket och fixa skitsysslorna !

Hörs imorgon.


( Gammal bild från när jag gick fordonslinjen i Hudiksvall )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0