Opepp.

Farao vad jag är trött idag. Kändes hemskt jobbigt och stiga upp halv 10. Men men nu är jag uppe, koffeintabletterna är på gång att verka och jag ska klä på mig och Elias. Sitter fortfarande här skitstilig med morgonrocken och håret åt precis alla håll. Är chockad över att Elias inte blir livrädd för mig på mornarna. Ser ärligt talat ut som medusa ( hon med ormar i håret från herkules ).
Ska nog lägga mig i ett bad innan jag klär på oss, fryser så jäkla mycket ! Men något posetivt är ju att snön håller på smälta bort. YEEES ! Är så less på vinter, är så avundsjuk på dom rackarna som har sommar året runt, är bruna och fina och kan ha korta shorts och linne. Här är det ju så illa att man nog skulle ta och införskaffa sig en skoteroverall. Dom är varm iaf !
Ååh, ska nog ta och åka upp till Bergsjö någon gång efter julen och köra lite skoter. Finns nästan inge roligare tycker jag, man känner sig så fri. Fast det gäller ju alla motordrivna fordon ( enligt mig iaf )
Nästa sommar ska jag börja lägga lite tid på körkortet igen. Vill inte leva utan det, visst det går ju om man bor i stockholm då det finns kolletktivtrafikk nästintill dygnet runt, men jag vill ha bil !!! 
Ska ta en intensivkurs på någon skola i dalarna. Tydligen en superbra. Jätte många som sagt det iaf !

Jaja, skrutt ska inte käka förrän om en och en halv timma så jag ska nog bada, sen diska. Kul kul !
Men vi hörs senare, ska skriva 2 sanningar idag efterssom jag missade den igår !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0