Snö.

Godmorgon !
Elias och jag har legat och myst i sängen ett tag. Haha han har börjat med något nyss. Det ljusaste illtjut jag någonsin hört ! Så jäkla gulligt ! Just nu sitter han och tjuter och skrattar när han kollar på barnprogram !
Ja ska strax göra iordning frukost till mig och självklart ta ett par koffeinare ! Kan behövas, dock var det mer sömn än vanligt inatt och det är jag superglad för !
Senare idag ska vi ta en promenad, först så ska vi på ICA så jag kan lämna tillbaka filmen och sen ska vi gunga :)
Jaja, nu ska jag ta fram gåstolen åt min lilla skrutt, han älskar verkligen den ! Men han har inte lärt sig att ta sig framåt än, bara bakåt :)
Charmtrollet mammas ♥


Postat av: Maria mamma till Leo

Är koffein tabletterna bra?

funderar på att köpa det sen så jag orkar hålla igång hela dagarna :)

2010-11-20 @ 11:04:56
URL: http://mallo.webblogg.se/
Postat av: GUEVACCI

tack för att du anmälde dig till dagens blogg, kolla om du vann ;)

2010-11-20 @ 15:58:35
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0