Tänder.

Dålig sömn i 3 nätter nu, jag börjar känna mig riktigt mör. Gick och la mig strax efter klockan 22 igår men det spelade ingen roll. Var tvungen att nästan direkt gå upp och söva lillfis ett x antal gånger !
Jag önskar verkligen att dom små rackarna kan spricka upp någon gång !

Så idag ska jag enbart vara hemma och ta det så lugnt som man kan göra.
Igår var jag och Suzanne på öppna förskolan med, var faktiskt roligt. Var inte så många andra mammor där men det tyckte jag var skönt. Brukar oftast bli väldigt hög volym på allt om man är supermånga och Elias är en sån bebis som vill ha det lugnt och skönt kring sig, likt mamma sin ;)

Ikväll blir det Greys Anatomy, kommer ej ihåg vem som sa det men någon sa iaf att det här skulle vara sista säsongen. Och ja det blir ju skit kul -.- ingen av mina favoritserier kommer ju att finnas kvar så då blir det väl att man får kolla på sånt här skit såsom Ullared, Färjan dom eviga jä*la fruarna som tycks poppa upp i teverutan hela tiden. Och inte att glömma Anna Anka och hennes krakelspektakel röst. Den verkligen skär rätt igenom hjärnhalvorna ibland !! Nej den dagen tv guiden ser ut så kastar jag ut dumburken och bygger mig en dockteater och roar mig själv.

Men nu ska jag bannemej ta mig en cigarett och slappna av i hopp om att Elias kanske sover lite längre än 5-10 minuter.

Puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0