Läggdags?!

Skapligt trött man är nu, har redan diskat så det är bara att kasta sig i duschen och sen sängen ! Har varit en väldigt jobbig dag, men det gör ingenting för att det händer inte ofta ! Jag har världens underbaraste, världens snällaste och världens vackraste son ! Ingen kan vara lyckligare än vad jag är !

Just nu sitter jag iaf och kollar på CSI. Ska kolla klart på det sen så ska jag förbereda mig för sängen !
Imorgon ska jag och Suzanne på ungmamma grupp, ska bli roligt ! Hörde att man kunde göra gipsgrejs, alltså barnens hand och fotavtryck ! Ska pröva och se om jag blir nöjd annars köper jag egen, morsan sa idag att det fanns på hennes jobb. Och på onsdag ska jag köpa en hoppgunga åt min ängel och hoppas att han kan använda den ett tag iaf. Det var tydligen högst 12 kilo och sist jag vägde Elias vägde han 8.5 så han växer ininorden snabbt mitt lilla troll ! ;)

Ska nog köpa en sån där stol/pall grej som heter bambino eller något liknande ! För han är snart helt stabil i nacke och rygg. Han kan sitta själv ett litet tag och sen far han ner åt någon sida eller framåt, aldrig bakåt ^^ . Han är så duktig !
Nej nu är CSI slut så nu blir det duschen innan jag somnar här i soffan ! Ha en underbar kväll !



Puss & Kram Elin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0