Huvudvärk.

Sitter här nu igen, huvudvärken har kommit nu.
Så det blir inte något långt inlägg inte, bara en liten update för mina älskade läsare. Halsontet är borta fortfarande, men hostan har jag kännt att den är på väg och nu huvudet. Näsan rinner konstant den med. Jag avskyr dessa förkylningar då det inte går att "bota" dom. Man måste vänta ut skiten och det suger!!!!!

Ont i nacken har jag också, har legat snett som fasiken inatt för att kunna andas. Så jag hoppas på en lite roligare natt nu. Ska alldeles strax ta och lägga mig för ögonen svider av trötthet nu! Tvättat 2 maskiner har jag gjort nu ikväll också, skulle ha skrivit en packlista men det får jag göra imorgon istället. Ingen brådska ännu, men man vill ju helst vara ute i god tid. Mina saker kan ju åka ner redan imorgon. Annat är det ju med Elias, vissa saker kan ju packas ner på stört men den stora delen går det inte med!

Jaja nu blir det lite bilder från idag när vi var hos mormor och sen godnatt ;)
XOXO







Världens vackraste, jotack ja vet ;) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0