Bättre idag.

Elias sitter som vanligt och äter frukost/mellanmål.
Och då passar jag som vanligt på att uppdatera lite, finns inte en möjlighet att kunna sitta vid datorn annars haha. Tur att det finns mat ibland ;). Värken är mycket bättre idag, det molar mest bara och det är jag glad för. Ska väl ändå inte klaga då jag bara har mens varannan och var tredje månad men vafan. Tycker att den satans p-staven borde ta bort allt men tydligen inte.

Igår kväll så var vi ute med Sandra och hennes Elias i världens finaste park här i bro, otroligt fina gräsmattor och i sanden var det inte en enda pinne, fimp eller lort alls. Det luktade dessutom inte ens kattpiss så dit ska vi igen. Vi gungade gungbräda alla fyra och fan vad det kittlades i magen, tror nog att jag tyckte det var lite roligare än Elias. Fast han skrattade imellanåt han med sötnosen!

Idag (eller just nu) så regnar det, hoppas på att det snart går över så vi kan gå ut och gunga lite. Så han får bränna energi, då kanske han är lite lugnare senare. Han somnade iaf som en stock igår kväll, vaknade upp 2 gånger på kvällen för att han drömde mardrömmar men det var bara att ge honom nappen så somnade han om. Så sov vi till 8 imorse och han fick välling och sen somnade han om till halv 10. Sovmorgon ♥

Har ringt en massa samtal idag också, det är då själva fan att minnet ska vara så dåligt att man ska missa möten till höger och vänster. Men det ordnade sig, fick en ny tid den 15:de så det vart inte så långt man fick vänta iaf. Annat är det med min telefon, har väntat i snart 2 veckor och jag tycker att den borde vara färdiglagad nu förfanken. Jag vet att det står att det tar 2-3 veckor men det är ju lite överdrivet. Ska nog ringa till elgiganten och höra med dom också hur det ligger till med fonen min. Vill ha hem den nu så jag kan ladda ner fruit ninja som är det roligaste och mest irriterande spel jag spelat hahah. Jäkla millah och introducera mig för det ;) ♥

Jaja, nu ser jag att min kära son alldeles strax är klar med sitt käk så då blir det inge mer skrivande just nu.
Ha en bra dag alla där ute!
XOXO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0