Damn you're hot.

Har noll lust att blogga nuförtiden. Elias tar upp all tid så jag hinner helt enkelt inte.
Nästa vecka börjar inskolningen, huvva! I helgen drar jag väl och shoppar lite som behövs, ska dessutom sätta mig och knäppa fast alla namn-lappar på kläderna. Får göra det någon kväll då det inte är möjligt när Elias är vaken ;)

Idag promenerade min ängel ända ner till ica och halva vägen hem. De ni, springa fritt fick han också göra och gud vad han somnade som en stock på kvällen sen haha! Nej men han är så himla duktig så det finns inte! Fast så tycker ju alla om sina egna barn! :)

På söndag ska vi in till stan och heja på robban som ska köra triathlon (stavning?!). Morsan skulle ta Elias under tiden så han slipper vara bland en massa folk, då det är 2000 som ska köra loppet och alla har ju förmodligen någon anhörig och så folk som bara vill titta på. Men kul ska det bli :)
Idag började syster skolan, nu är hon inne på sitt sista år i gymnasiet! Grym är hon, längtar tills dagen hon tar studenten, ska bli så himla roligt!!!!

Jaja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0