E G O I S T J A V I S S T!

Idag är jag så egoistiskt man kan bli, idag är det min dag.
Känner inte mig så glad inför att bli äldre, 21 år. Gammelbitch, kommer garanterat ha en ålderskris i år.
Men oavsett så är jag bättre än just dig, jag har så många bra egenskaper, många bra sidor.

Jag har en underbar son, en son som ser mig som sin hjälte. Jag har en underbar familj som alltid finns där för mig. Jag har underbara vänner, vänner som jag kan ge min högra hand för.
Jag har tak över huvuder, mat på bordet, pengar över efter räkningar. Jag ska inte klaga, jag har ett underbart liv!
Och jag har kärlek, så mycket att det känns som om jag ska explodera!

En sak fattas mig, men snart så. En vacker dag :)

Har haft en helt underbar dag idag med min familj, syster, mor, far och min mormor. Jag Elias med självklart!
Och tack alla ni som ringt, smsat och skrivit på facebook! ♥

Nu ska jag ta mig en cigg i lugn och ro, Elias har somnat. Så sen ska jag nog sätta mig och kolla på Gossip Girl.
XOXO






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0