Humor.

En händelse på ica idag.

Syster min står före mig i kön och ska köpa 4 paket cigg och cola självklart.
Dom ber inte om legitimation och sen är det min tur.

Jag köper blöjor, cola & cigg samtidigt som jag står och skjuter Elias fram och tillbaka i vagnen.
Hör människan i kassan fråga;
-Har du legitimation?
Jag kollar heelt bestört på snubben i kassan för att se om det var ett skämt.
Ger honom min legitimation och under tiden ställer jag denna fråga;
-Alltså, ser hon ut att vara äldre än mig eller?!

Stackaren såg helt stöss ut och gav mig något svar och sen gick vi vidare.
Hur länge ska man behöva vara över 18 innan man får sluta visa det här jävla leget hahahah!


Jag personligen tycker fan att jag ser bra mycket äldre ut än 18 -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0