I'M NOT AFRAID.

Vilken härlig dag det varit, trots förkylningshelsiket!
Förmiddagen gick åt att bara ta det lugnt, sov en stund med Elias men jag var bara tröttare när jag vaknade. Men han är så pigg och glad och herrejisstanes vad pojken pratar nu, inte ren svenska men på hans eget språk. Och det låter så himla kul, och han gestikulerar med händer och hela kroppen :)
Myskillen mammas ♥

Till något annat, jag tror jag har en luftvägsinfektion eller lunginflammation eller liknande då det gör så ont när jag andas. Alvedonen hjälper lite men är det lika imorgon så ringer jag och hör med sjukhuset hur jag ska gå till väga för så här kan jag inte ha det heller. Så jäkla typiskt att jag skulle bli sjuk igen när jag äntligen hade blivit frisk. Men det skyller jag på robban för haha! ;)

Bara jag är frisk tills på måndag, kan inte skjuta upp Elias dagis nå mer nu, han är ju frisk som en nötkärna nu. Men jag får väl se. Annars köper jag väl munskydd och har på mig hahahah!

Sen på eftermiddagen så kom Mariah förbi med Simon & Cornelia, så vi pratade och barnen busade och jag spelade "tennis" med simon. Han vann helt klart, trots att jag försökte skylla på att jag inte var beredd hela tiden. Men det var så trevligt så, och Cornelia hade blivit så stor och vilka ögon hon har. Magiska, verkligen en liten prinsessa :)

Jaja, nu ska jag göra lite dipp åt mig och morsan sen ska vi förmodligen kolla på senaste pirates of the carribian på datorn, då brännskivorna vi har inte fungerar på dvd'n. Skitsak, ska köpa en ny fanemej!
Ha en fortsatt trevlig kväll/helg!

XOXO



Postat av: Mariah

Tennis med vattenkanna. Elin uppfan en ny "sport" vill ni lära er så be Elin om hjälp hahahaha! Din son var så söööööt och så mörka fina ögon, tjejer kommer springa efter honom sen ;) krya på dig. Kram

2011-08-27 @ 23:46:15
URL: http://alovewithoutend.blogg.se/
Postat av: Mariah

Fick ni tillbax bollen ja råkade sjukt upp? hahahaha annars får jag fixa en ny åt er.

Sen tänkte jag på de, jag får då och då rabatt kuponger på libero blöjor som jag inte använder som du vill ha dom så kan ja skicka upp dom för kastar dom bara annars. kram

2011-08-28 @ 19:55:57
URL: http://alovewithoutend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0